Trgovac:
Trgovac je društvo GARNITURA j.d.o.o. (dalje u tekstu: Garnitura) sa sjedištem u 10000 Zagreb, Vukomerec 24a, OIB: 12655484095, MBS: 081159695

Kupac:
Kupac je svaka pravna ili fizička osoba, punoljetna i poslovno sposobna, koja prihvaća uvjete poslovanja Garniture, a što se potvrđuje narudžbom artikala. Prihvaćanje općih uvjeta poslovanja kupac potvrđuje prilikom narudžbe za kupnju artikala putem Garnitura web shopa.

Slike i opisi proizvoda:
Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od strane naših proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno odgovarati stvarnim slikama proizvoda. U opisu proizvoda navedeno je našto se konkretno cijena odnosi. Zadržavamo pravo pogreške u opisu ili fotografiji proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Jamstvo/Garancija:
S obzirom na širinu asortimana, Garnitura u ponudi ima proizvode sa različitim trajanjem garantnog roka, koji može iznositi od 2 do 5 godina. Jamstveni list sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuje uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava.

Ukoliko kupac primjeti kvar ili nedostatak na proizvodu, kako bi ostvario pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, kupac ima rok od 2 mjeseca od trenutka u kojem je ustanovio kvar da o kvaru obavijesti Garnituru.

Ako je kupac na vrijeme obavijestio Garnituru o nedostatku, može po svom izboru tražiti popravak stvari i/ili zamjenu, a ukoliko to nije moguće, ili nije omogućeno u razumnom roku, može zahtjevati sniženje cijene skupljenog proizvoda ili povrat novca.

Cijene:
Istaknute cijene su u kunama s uračunatim eventualno važečim/istaknutim akcijskim popustom te PDV-om. Valuta je hrvatska kuna (HRK). U slučaju promjene iznosa popusta, sva naručena roba bitiće isporučena po cijenama koje su bile aktualne u trenutku izrade ponude. Opcija ponude je 2dana. Istaknute redovne i akcijske cijene vrijede za kupnju putem web shopa. Za kupnju u Garnitura salonu vrijede salonski uvjeti koji nisu uvijek identični onima na webu.

Garnitura zadržava pravo na promjenu cijene prema izdanoj ponudi u slučaju da je do iste došlo nenamjernom (tehničkom) greškom u sustavu.

Ukoliko se dogodi takva situacija, kontaktirat će Vas naš web predstavnik.

Istaknuti artikli samo su dio Garnitura ponude – pregled cjelokupne ponude možete pronaći u Garnitura salonu.

Registracija:
Upisivanjem podataka prilikom registracije na garnitura.hr pristajete na korištenje navedenih podataka za obavještavanje kupaca o promjenama i novostima u poslovanju Garniture.

Voditelj obrade osobnih podataka:
Garnitura je voditelj obrade osobnih podataka u skladu sa zakonom i propisima o zaštiti osobnih podataka. Garnitura kao voditelj obrade osobnih podataka određuje svrhu i sredstva obrade osobnih podataka i odgovorna je za čuvanje i korištenje osobnih podataka.

Zaštita podataka:
Pristupanjem ili registracijom na web stranicu www.garnitura.hr, posjetitelj/kupac daje suglasnost da Garnitura obrađuje osobne podatke posjetitelja/kupca navedene u registracijskom obrascu, podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge te druge podatke. Predmetni podaci koriste se u svrhu sklapanja ugovora te u svrhu upoznavanja Garniture sa navikama kupaca, kao i u informativne svrhe te u svrhe promidžbe usluga i proizvoda Garniture. Garnitura se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih posjetitelja/kupaca te će s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka odnosno drugim relevantnim propisima. Sve gore navedene osobne podatke Garnitura ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim u slučajevima kada to dopušta poseban zakon ili ako je to potrebno u svrhu realizacije ugovornih obveza. Svi djelatniciGarniture, kao i poslovni partneri, odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. U slučaju da posjetitelj/kupac ne želi da Garnitura više na bilo koji način obrađuje podatke istoga te zahtijeva brisanje podataka o istome, mora to javiti Garnituri putem e-mail poruke na e-mail adresu info@garnitura.hr.
Kolačići:
Na web-stranicama www.garnitura.hr koriste se tzv. kolačići (cookies) – tekstualne datoteke koje na računalo korisnika/posjetitelja smješta web poslužitelj kojim se posjetitelj koristi. Datoteke nastaju kada preglednik na uređaju korisnika učita web stranice koje je posjetio, koje potom šalju podatke pregledniku koji zatim izrađuje tekstualnu datoteku (kolačić). Preglednik dohvaća i šalje datoteku na poslužitelj web stranica (mjesta, stranice) prilikom povratka korisnika na njega te se tako korisnicima pruža više online mogućnosti i bolji korisnički doživljaj.
**Bitno je naglasiti da www.garnitura.hr internet stranica ne može pristupiti drugim datotekama na računalu korisnika ili dobiti pristup informacijama koje korisnik ranije nije dao. Web stranice www.garnitura.hr  ne sadržavaju kolačiće koji omogućuju pokretanje programa ili postavljanje virusa na računalo posjetitelja/kupca.

Više o kolačićima možete pročitati u našim Pravilima o korištenju kolačića.

Uvjeti plaćanja:
Plaćanje na garnitura.hr može se obaviti na sljedeće načine:

1. Nalogom za plaćanje/predračunski: e-bankarstvom izravno iz Vašeg doma, kao i virmanom ili općom uplatnicom na temelju dobivene ponude, čija je opcija 2 dana.
Podaci za plaćanje nalogom:
Garnitura j.d.o.o.,  Vukomerec 24a, 10 000 Zagreb
Svrha: plaćanje po ponudi
IBAN: HR6923600001102676504 kod Zagrebačke banke d.d.
Poziv na broj:   broj ponude-PS1-1

Iznos: “iznos ponude”

  1. Kreditnom ili debitnom karticom (HRK):
 Kartica Jednokratno Obročno Limiti obročnog plaćanja (HRK)
 

Maestro

DA ZABA 02-12 rata

PBZ 02-12 rata

Mastercard DA ZABA 02-24 rata
Visa DA ZABA 02-24 rata

PBZ 02-12 rata

Premium Visa Card DA PBZ 02-12 rata
Diners DA DA 02-36 rate 3.000,00
  1. Pouzećem:Plaćanje robe pouzećem nije moguće

Naručivanje:
Proizvodi se naručuju putem košarice, a mogu ih naručiti registrirani, kao i neregistrirani korisnici. U slučaju da Garnitura nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato jer naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti, pisanim će putem obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se kupac otkazati narudžbu, kupcu ćemo vratiti uplaćen novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, imamo pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.

Dostava i isporuka:
Ponuda proizvoda Garniturevelika je i kompleksna pa stoga i načini dostave variraju ovisno o naručenim proizvodima.
Paketnu dostavu Garnitura obavlja u suradnji s najkvalitetnijim dostavnim službama koje vrše dostavu po načelu “od vrata do vrata”. Dostava se plaća u trenutku kupnje i uplaćuje zajedno s proizvodima. Cijena ovisi o broju naručenih artikala i o mjestu isporuke (kopno/otok). Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske, izuzev manjih otoka.

– Cjenik Garnitura dostave +staviti link

– Cjenik paketne/cargo dostave +staviti link

Okvirni rok isporuke je od 2 do 7 radnih dana za artikle sa zalihe (ukoliko zaliha nije rasprodana, o čemu će Garnitura obavijestiti kupca odmah po kupnji). Za ostale proizvode koji se naručuju u tvornicama rok isporuke je 25 do 75 dana, ovisno o vrsti robe i dobavljaču. Rok isporuke naveden je kod svakog artikla unutar web shopa Garnitura.

Dostava na otoke obavlja se u pravilu jednom tjedno.

Rok isporuke tečeod trenutka kad Garnitura zaprimi uplatu na IBAN ili kada je odobrena autorizacija kreditnih kartica. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave.

Paketna dostava se obavlja od 8 sati do 16 sati radnim danom (osim u iznimnim slučajevima prema prethodnoj najavi).

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te ju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti Garnitura kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Sigurnost online plaćanja:
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima. Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke. Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje. Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Na taj način omogućena je 100% sigurna kupovina kreditnim karticama u Garnitura web shopu.

Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat:
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
– ako je isporučena roba koja nije naručena;
– ako je isporučena roba koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu.

Kupac može zamijeniti proizvod kupljen preko Garnitura web shopa u roku od 14 dana od primitka na adresu dostave. Garnitura.hr se obvezuje reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva ili duže, ako je tako naknadno dogovoreno. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj, originalnoj ambalaži sa svim priloženim dijelovima. Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog neprikladne uporabe te proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti.

Garnituraće odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene izravno u Garnitura salonu ili putem web obrasca za reklamacije. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Garnituraće nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Garniture, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

Potrošači, odnosno fizičke osobe koja sklapaju pravni posao ili djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili poslovne djelatnosti mogu, u skladu s člankom 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15), podnijeti prigovor na kvalitetu usluge Garniture u pisanom obliku upućivanjem prigovora na adresu sjedišta Garniture, putem e-maila info@garnitura.hr, putem telefona 01 5624 557 ili faks uređaja na broj 01 5624 557. Odgovor na prigovor Garnitura dat će u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Raskid  ugovora:
Kupac može raskinuti ugovor za robu kupljenu preko Garnitura webshopa ne navodeći za to razlog u roku od 14 dana. Rok za raskid ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti Garnituru o raskidu ugovora pisanim putem ili putem nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor ili ispunjavanjem Obrasca za jednokratni raskid ugovora i slanjem istog na info@garnitura.hr ili na adresu Vukomerec 24a, Zagreb. Ugovor se smatra raskinutim kada Garniturazaprimi pisanu obavijest. U slučaju raskida ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod Garnituri u roku od 14 dana od dana raskida ugovora. Proizvod koji kupac vraća mora biti kompletan, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Pravo na jednostrani raskid ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija ili sklopljenog na daljinu pripada potrošaču sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača, i to kako slijedi:

  1. Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od 14 dana.
  2. U slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok od14 dana počinje teći od dana kada je potrošač primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga potrošaču bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti iz članka 98. Zakona o zaštiti potrošača.
  3. U slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluge, rok od 14 dana počinje teći od dana sklapanja ugovora, odnosno, ako do trenutka sklapanja ugovora potrošaču nije bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti, od dana primitka potvrde prethodne obavijesti.

Garnitura se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun) najkasnije u roku od 14 dana po primitku pisane obavijesti o raskidu ugovora.

Isključenje prava na raskid ugovora:
Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 72. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:

  1. o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o fluktuacijama na financijskom tržištu.
  2. o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju.

Odgovornost za materijalne nedostatke:
Odgovornost za materijalne nedostatke na proizvodu propisana je člancima 400. do 429. Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18) kao i Zakonom o zaštiti potrošača. Minimalni rok zakonskog jamstva iznosi 2 godine. Garnitura odgovara za materijalne nedostatke proizvoda u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima

(članci 400. – 422.) i to kako slijedi.

Garnitura odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također, isti odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Prodrazumijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Garnitura ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Prijava reklamacije zaprimljene izravno u Garnitura salonu ili putem web obrasca treba sadržavati, uz opis činjeničnog stanja i fotografije oštećenja, odnosno nedostataka.
Kupac je obvezan obavijestiti Garnituru o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca.
Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Garnituru, u roku od dva mjeseca, računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Garnitura ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Kod proizvoda koji su pod jamstvom, vrijede uvjeti iz jamstva. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio Garnituru o postojanju nedostatka prestaju nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti Garnituri, osim ako je prijevarom počinjenom od strane Garniture kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka Garnitura može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima:
1. uklanjanje nedostatka,
2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
3. sniženje cijene,
4. raskid ugovora.

U slučaju da su nedostaci posljedica nestručnog puštanja u rad, upravljanja, skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, Garnitura ne snosi odgovornost. Takve nedostatke, kao i nedostatke koje nisu pokriveni jamstvom i/ili nakon isteka jamstvenog roka, Garnituraće otkloniti po nalogu kupca u skladu sa tada važećim cjenikom servisiranja.
Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Web shop – uvjetima poslovanja, tada se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima.

Rješavanje sporova:
Eventualne sporove Garnitura i kupac, odnosno potrošač, nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom je nadležan stvarno nadležni sud u Zagrebu.

Od 15. veljače 2016. postoji mogućnost rješavanja sporova vezanih uz online kupnju i putem internetske platforme koja je svim građanima Europske unije dostupna na sljedećoj poveznici.